29 Mars 2011

Hej god morgon på er!!

 

Vaknade nyss super pigg och glad. Idag ska jag till ett äventyrsbad i örebro så vad mer kan vara sämre? Joo min hals gör så ont så jag knappt kan äta/dricka/prata men jag ska knarka te och halstabletter en stund nu så kommer det säker att gå över.

 

Men eftersom jag skulle dricka te så får det bli scones till också! En engelskfrulle.

Idag tänker jag ha min nya bikini men jag vet inte om det är så bra för den har saker vit höftbenen och om man åker på mage så lär ju det göra riktigt ont!!

 

Nu ska jag ta ut sconsen ur ugnen och sedan blir dt en snabb dusch för att göra mina ben silkeslena...

 

Ha en bra dag!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0