27e Mars 2011

Hej på er!!
Orkade bara inte blogga igår för jag har haft världens jobbigaste vecka+ att jag har ingen mobil just nu...
Filmen Never say never var riktigt bra! Han är så otroligt söt och snygg (har ni sett MAGEN?!) men har pratar inte så mycket i filmen utan det är mest människorna runt om honom, lite tråkigt...
Som sagt  "I've got the Bieber fever" så nu sitter jag nu med Never say never i hörlurarna...
Visar vad jag har shoppat senare och även vad jag har gjort men nu ska jag titta på film och ta det lugnt för jag mår inte bra, har feber och min hals svider...
Kram
P.S Glöm inte att ställa om klockan idag!!! Har gjort ännu ett misstag...hahaa
Tumblr_lip8cez9p01qhmcfho1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0