2 Mars 2011

God morgon!!!
Har ni sovit gott inatt?? Jag har sovit superskönt och min nya säng var mycket bättre!! Tjejerna skulle byta säng med killarna eftersom det är 40cm utrymme mellan våningssängns undre och övre våning, och jag fick såklart sova i det trånga. Det är precis så man kan ha 1 kudde och lägga huvudet på kudden utan att slå i det...
Min bror har ett stort blåmärke i pannan efter en marddröm då ha satte sig upp utan att tänka....
Vi har nyss firat med pommac!! idag kommer det vara full rulle hela dagen, skidor, skidor, snowboard, äta tårta och fira.
Hej då nu ska det ätas tårta!!
//tror nog att det var ett år sedan jag åt så här onyttigt men vi åker ju skidor hela dagarna....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0