18 Mars 2011

God morgon!!
Nu är jag supepigg så nu kommer jag att överleva en hel skoldag med marginaler. Vaknade kl 05.50 pigg och glad. Eller inte så glad som jag hade önskat, mina bikinitrosor är borta, mina nya favoriter! De blommiga från H&M.
Jag ska till badhuset och simma 1000m istället för att gå på min innebandyträning då jag har svårt att greppa klubban.
Tills idag så hade jag tänkt att ta solbrillor och skinnjacka men snön vräker ju ned!! Alla som trodde att våren verkligen var på g hade fel inklusive jag.
Nu har jag lite bråttom för jag hade tänkt att vända upp och ner på huset och kl 7.10 ska jag vara hos min kompis och för att sminka mig.
Ha en bra dag!!♥
Foto:

Medelanden♥
Postat av: Erika

Hejsan, hur är det med dig?:)

Kika gärna in på min blogg och kolla, gör egna smycken ska även börja göra nagelförlängningar. Skriver om mode, hälsa, skönhet och ger lite tips på hemma spa :)

2011-03-18 @ 10:45:20
URL: http://madebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0