17 Mars 2011

God morgon!
Idag kan jag tala sanning fullt ut! Jag vaknade av mig själv kl 5.40! helt utvilad och pigg för att göra en härlig torsdag! Nu på morgonen så har jag myst runt i min morgonrock och i mina tofflor. Har plockat fram vad jag ska ha på mig idag, sminkat mig och ätit frukost är vad jag har gjort nu på morgonen! Jag kommer säker vara klar till kl 7!
Jag springer typ med frukosten och tandborsten i munnen varje morgon till skolan... Tidsoptimist nr 1....
Igår när jag testade kläder på Bik Bok så hoppade en kompis in och där stod jag i underkläder... Så nu har bik bok sett mina underkläder.
Nu ska det tittas på Styisterna nu är det inte många kvar!
Ha en bra dag!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0