16 Mars 2011

God morgon!!
Hoppade upp ur sängen förut och sprang ned för trappan ned till duschen samtidigt som jag sjöng på en bra låt.
Jag skulle gärna vilja skriva så här men det vore en lögn. Istället så gnuggade jag mina ögon, ryckte åt mig täcket och sov en stund till. Sen fick jag dåligt samvete för jag var tvungen att duscha för jag däckade i soffan för jag var så trött!
Nu sitter jag och äter frukost med en filt om mig och fryser. Idag ska det shoppas!! Jag ska beställa från internet och jag ska även till stan för att shoppa. När jag kommer hem så ska jag ut och gå en lång stund, ca 1 timme.
Jag avskyr att det har blivit så otroligt kallt igen nu är det -7,6 ute!! Det är så långt från sommar man kan komma......♥
Ha en bra dag!
Så här varmt vill jag gärna att det ska vara året om i skuggan.....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0