15 Mars 2011

God morgon!
Vaknade för 20 min sedan vilket nästan innebär morgonstress till 100%. Så jag har nyss lagt make-upen och fixat håret så nu är det bara kläderna kvar.
Igår så tittade jag på Superstylisten Jonas hans program hade ju premiär igår. Jag gillade det programmet men själva innehållt var sådär men jag älskar hans attityd/sätt att vara på. Jag blev avundsjuk på alla dessa showrooms, stylist uppdrag och solglasögonen à 60 st!!
Idag är det träning igen fast det är innebandyträning. Men jag slutar kl 12 idag så då hade jag tänkt mig att hoppa på bussen direkt.
Ha en bra dag!♥
en nytagen bild, hela 4 min gammal...

Medelanden♥
Postat av: Felicia

Nice blogg!



Du har goda chanser att hamna på topplistan.

Kommentera om du vill vara med!!



http://twilighteclipse.blogg.se/2011/march/veckans-bloggtop-10.html#comment



Kram Felicia

2011-03-15 @ 12:20:04
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0