14 Mars 2011

God morgon sunshines!
Vaknade för en stund sedan, känslan av att alarmet ringer supertidigt och man vet att man kan snooza en stund till.
Då är det bara att ligga kvar i den varma sköna sängen och slappna av. Idag är det måndag, den dagen så börjar vi kl 10.25 sovmorgon....
Ska göra en mumsi frukost till min familj och de älskar Scones! så det blir nog det. Vad snäll jag tycker att jag är men det behövs om man gillar att shoppa (mycket)...hahah.
När skolan är slut så ska jag ta en promenad och sedan är det dags för träning, Zumba core är vad som står på listan! Det ska bli så sjukt kul för vi har det med vårat innebandy och fotboll så då känner man alla där. Så man slipper att gå därifrån med svansen mellan benen om man var sjukt dålig påå att dansa...
Hörrni ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem (16.00) Puss och Kram

Sol, shopping och god mat♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0