12e Mars 2011

Hej godmorgon på er!
Redan nu så har mina planer gått i kras för den här dagen. Jag hade tänkt mig att dammsuga hela undervåningen kl 8 för att få in pengar så jag skulle kunna köpa en ball T-shirt och en poncho som jag har hittat som är skit snygg!!
Mina andra planer var att gå in till stan och sedan till baka eller så ska jag springa/jogga/gå 1,5 mil på Kilene (ett frilufsområde) för nu ska det tränas!
I eftermiddag så ska jag va med en vän vi har planer på att gå på bio..

Det är en osäker som skriver detta inlägg. Det känns meningslöst att göra någon som man har tröttnat på och även om man inte vet om man gör ett bra jobb.... Men jag tror jag har drabbats av Sverige sjukan, ni vet när man håller på att dö av kyla och snö. Jag vill här ifrån!!

Älskar denna bild som jag tog i turkiet

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0