Cookies and water


Efter en stunds slappande är det dags att röra lite på rumpan. Väntar på att mamma ska komma hem så jag äntligen kan fixa min älskade kamera!
Tror det snart har gått ner runt 11 drömmar i min mage och jag är riktigt mätt, men dom är så goda och perfekta.
Det var idag vi hade innebandy match mot U-laget( ungdomslaget)!! Så jag hoppas att vi vinner. Vi kanske har en chans att vinna...dom är ju ändå 1-3 år äldre än oss.

Den här bilden är en av mina favoriter den är härlig och påminner mig om en speciell dag på sjön med min familj..

Medelanden♥
Postat av: aliceeeeeeeeeee

oj vad din blogg har blivit fin gos!

har du fixat den själv?:)

pusssss<3

2011-01-11 @ 20:07:50
URL: http://alcice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0