Super mätt

Hej
Sitter och fajtas med mormors dator. Den vill inte lägga upp alla fina bilder som jag tog nyss...
Har ätit tacos med kusinerna och jag är så trött så det blir tidigt ikväll. Sitter 10 min hemmifrån utan min älskade vän, datorn.
Det är helt sjukt att man är så beroende och jag skulle nog ha gått i graven om jag inte haft min iphone nu.
Jag pluggade och sedan fick jag reda på att vi skulle åka, nu! så jag han inte göra något längre inlägg än så.
Jag var tvungen att hoppa ner i dushen för den hade jag inte besökt tidigare idag.
En sak som både jag och min famil märke till var min hy.
Mami sa: ska du inte ha mascara också?
Jag: Nej jag kör utan ikväll..
Mami: Har du inget smink på dig?!?

Så det var ju bra! men jag ska ändå på anskíktsbehandlingen.
God natt och hej då då hörs vi imorrn. Ska försöka att fixa till det med inlägget imorgon bitti!
Kram!
p.s, jag tror jag är på väg att få feber också..
Foto:
Foto:
Foto:
här får ni lite fredags godis!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0