Super kallt

Nu börjar det bli riktigt kallt ute igen nära -8 grader!!
Dagen i skolan var bra. Och på lunchen så sprang jag hem och gick ut och gick med hunden Elton.
Ska på träning om en stund och jag är trött och sliten fortfarande men det är lika bra att göra som mycket som man orkar, nu låter jag typ som en fröken..."gör så mycket du orkar för på bänken gör du ingen nytta" haha.
Efter träningen blir det mys med tjejerna vi ska se på film och äta godis, mummsigt!

Jag är riktigt förbannad på min dator som har några få fungerande tangenter, man måste typ klicka två gånger på samma bokstav osv...
Tänker nog gå och köpa mig en ny dator!
ska äta lite innan jag sticker iväg på träningen.
Kram kram!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0