Skakis..

Jag tränade innan jag gick och duschade och jag gjorde några övningar som jag inte fattat tidigare och nu förstår.
Mina ben och armar och mage, rättaresakt HELA min kropp är skakis efter detta dunder pass.
Då är det bara att hoppas att man inte får the devils träningsvärk. Imorgon så ska jag med en kompis och göra en ansiktsbehandling (AHA- behandling) och nästa vecka är det min tur!!

Jag glömde såklart bort att ringa till frisören om en tid så det dröjer väll ett tag innan man får kapa topparna.
Ska titta på Stylisterna för 2:a gången och jag gillade programmet mycket och jag längtar redan tills nästa avsnitt kommer!!
Kram och god natt♥

Tumblr_lfm7dbuvti1qgp6l1o1_500_large
Tumblr_lfkjujyhsb1qdr0s2o1_500_large
Tumblr_lfm6jbwwge1qgao17o1_500_large
Det finns en gnutta kärlek i varje bild...från det ytliga

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0