Shoppinglista

Nu när det kommer en ny säsong med massa kläder så måste man veta var man ska ta vägen bland  alla kläder och här kommer min lista!
En snygg kavaj: en svart och gärna en i lite ljusare nyans dvs beige eller vit.
jag kanske vågar mig på denna med kantiga hörn..

slappt linne

jeans shorts

ser lite konstig ut men den ser awesome ut på!!

en skinnjacka i ljus nyans. perfekt till en långklänning

mockashorts

har ni sett några snyggare shorts!! man lär ju vara coolast i dessa!

ÄLSKAR denna nyans från *trumvirrvel* Chanel..
Kobbi Bag
denna super snygga mulberry look a like kan man klicka hem från vivistyle.se
(vill ha i födelsedags present!!)

en snygg röd baddräckt som man kan gömma sin bleka kropp i...

på sommrarna så lever jag i pyjamas!! kan man hitta en sötare pyjamas??

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0