Second time

Update: Nu är det dags för mig att säga god natt! känner mig helt snurrig i huvudet.
Så jag hoppas jag kan gå till skolan
Kram!!
Efter en långpromenad ute i snöslasket och totalt 6 timmars powernap har inte gjort mig ett dugg friskare.
Det är körigt i huvudet och jag känner mig konstig på något sätt. Det är verkligen tråkigt att vara helt slut i hela kroppen att man blir svettig av att gå upp för trappan. Jag får ta det lugnt och se försöka att lägga mig vid kl 9 även om det är väldigt tidigt så MÅSTE jag göra allt för att få mig på benen.
Någon som har frisktips??
Nu ska jag titta på tv.
skulle göra allt för att få byta ut sverige mot något varmare

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0