Run baby run!!

Hej bloggen!
Dagen i skolan var helt okej men det känns som om man har glömt allt som vi gjorde förra terminen..
Jag har glömt bort hur man skuggar?? men det är bara att försöka att komma ihåg.

Men nu är jag hemma från skolan och om 20 min så börjar innebandyträningen så jag har lite bråttom.
Lunchen i skolan bestod av en macka och min frukost var några skedar gröt( försov mig, och drygade så jag fick springa hela vägen till skolan)
så jag är HUNGRIG!!!
och nu när jag kan äta vad  jag vill, så då vill jag inte äta för då kommer jag få håll när jag springer.
Men det kommer jag få ändå, man också få det är magen är tom??
Efter träningen så ska jag städa, jippie!!eller inte..
Ska städa i datorn för den crashar nog snart har alldeles för många bilder och foton och låtar och filmer..haha det finns hur mycket som hellst där inne. Även på mitt rum.
Hej då ses!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0