Never moore, never moore, never moore

Hej hej igen!
Den här dagen har varit jobbig och jag har ätit så sjukt mycket med mat idag så jag jag har mått illa av mätthet sedan frukosten och kvällsmaten igår!!, den värsta känslan jag vet är illamående.

Tog ca en timmes promenad för att se om huvudvärken släppte, men nej det gjorde den inte!
Usch men jag mår er illa och har ont i mina bihålor!?!?! Konstigt är ju inte snuvig eller nått sånt..
Ska gå och lägga en ansiktsmask och dricka lite kamomill te. Sen är det dags för mig att lägga mig.
Är så sjukt trött så det känns som om hela världen snurrar...
Hej då och god natt!!♥
en gamal bild som är exakt 1 år gammal...

Medelanden♥
Postat av: Julia

Krya på dig Johanna! ♥

2011-01-20 @ 22:21:16
URL: http://jujuias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0