Konditionspass

Hej!
Sitter nu med en stoor fet kanelbulle i min hand! Det blev ingen magdans men det blev istället ett konditions pass på Sats som var ganska kul och det var inte alls jobbigt, jag var jättenervös innan att det skulle bli "för" jobbigt.

Det blev ingen magdans för vi hamnade på fel ställe, det var på andra sidan stan så vi hade hamnat ganska fel. 
Dit vi kom så var det gamla tanter som skulle ha sjukgymnastik men dom ville gärna ha med oss!!haha.
Jag och Emma och en massa tanter!!! men då åkte vi till sats för att träna.

Nu ska jag titta vidare på Top Model, ses!♥
Tumblr_lftyfpu2vx1qcwxl5o1_500_large
varning, super snyggt!!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0