In my head...

...gör det ont!!
Hej hej!
Är nu hemma från träningen och de gick riktigt dåligt! det var som om jag aldrig spelat innebandy... men jag hade varken diciplin eller ork.
Mitt huvud dunkar och jag mår ruskig illa!! det värsta är om jag är på väg att få magsjukan eller influensan som dom flesta har åkt på, troligtvis är väl det jag har fått.
Men det kan nog bero av sprutan jag fick imorse!! min mamma jobbar på en vårdcentral och när jag låg i soffan imorse så kom mamma:
Vill du ta en spruta??
J: Ehh, va? nu?
M: Ja nu!
J: Visst.... aj aj aj aj...

Så nu har jag ett super sött Hello Kitty plåster på armen!
Ska duscha och ta tag i mitt berg med läxor..
Hej då♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0