I'm lazy really lazy

Det blev inte som jag trodde. Jag struntade i träningen för jag har så sjukt ont i halsen, inte igen!! Varför måste jag altid vara sjuk.

Så jag tittade på Johannas träning en stund sen gick jag hem. Självklart får jag ångest för jag kände att jag kunde ha gått på träningen för jag insåg att jag orkade träna.
 Men eftersom den redan börjat så gjorde jag styrka och jag känner knappt min mage eller mina ben längre..
Effektiv träning!

Jag visar strax vad jag köpte på stan idag, och det kostade alla mina pengar så nu får jag vara pank ett tag...
Ska äta och sedan titta på VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW kl 20.00!!!!! jag får inte missa det igen.
Kram!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0