I'm dreaming and talking about fashion so my mum getting crazy.

Är hemma nu efter mycket god mat och mycket skratt och godis, ja jag vet det är hemskt!
jag har käkat godis men så länge det finns rester och godis och chokladaskar framme så är det ingen idé för mig.
Jag kommer äta ändå!!

Jag kan säga att jag är övertrött!! Satt i bilen och skrattae åt mig själv och åt dom andras torra humor.

- Vad viskade den vita musen till en annan vit mus när dom såg den svarta musen??
- Hur har det kommit negrar hit??
- Dom kom med bananlådorna.
Hahahah den är inte ens rolig men jag dog av skratt!!

Tittade på fångarna på fortet förut, synd att nätkatterna inte vann!! Man fick inte se så mycket av dom, jag vile ha mer bloggerskor än gamla tanter...

Ska nog försöka att få mig i säng så snart som möjligt så jag överlever imorgon också!
Foto:
Foto:
http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/
Titta!! åh!!
Ruskigt fint! med pälsen.
Så fint med den cerisa clutchen!
Dom rosa tånaglarna!!
Ton i ton i beige och titta väskan på 1:a bilden

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0