Dollface

Jag tror att jag kommer få bättre bilder och ta mer bilder när jag vet att jag har en kamera att lita på så nu har jag gjort en FOTO kategori.
Här kommer en bild som jag tog nyss. Jag har hittat massa coola inställningar som min gamla Canon kamera inte hade.
Vi tittade på Bröderna Karlsson och jag gillar verkligen inte sådana filmer.
Jag sitter bokstavligt och skriker: NEEEJ gå inte in där!, Fan dom har ju fel kläder på sig!, Nej nej nej! Skynda! Oftast så går det så långt att jag står och hoppar i soffan och håller för ögonen eller går ifrån tv:n.
Tur att jag inte såg den på bio....haha
Hade tänkt mig att gå upp tidigt och gå ut och gå för att fota så det är lika bra att gå och lägga sig.

Så jag vill säga God natt och sov gott!!

oredigerad

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0