Dag 27- Min favoritplats

Jag har många favoritplatser!! men jag älskar Stockholms innerstad!!!det är så otroligt fin att gå genom gamla stan gå längs hamnen, I LOVE IT!!
Men en favorit plats är nog en klippa på en mysig ö som vi brukar va på sommaren Sitta där och grilla frukt eller wooka. Sola och lyssna på musik.
Den platsen är nog på + - 0 med Stockholm.
Men något jag vet jag kommer att älska är nog TS i NYC !! att stå där mellan alla hus och stora reklamskärmar, se alla människor, gaah det låter så härligt av dom som varit där när dom berättar om det.
Jag vill även jättegärna åka till Paris i år (helst nu i vår) och se alla blommor som blommar och känna kärleken i Paris som är kärlekens stad (tycker jag)
Img_9948_large
Times_square_by_carolineleusnerx_large
Tumblr_lezz5tkkhb1qbrdjno1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0