Dag 24 – Det här får mig att gråta (och skratta)

Filmer!! jag är riktigt känslig med det där med filmer (hitta nemo, upp, hitta hem, micke o molle, the last song, twiligt, eclipse, high school musical och många mer!!
det är mest barnfilmer men skräck och thriller är inte så lätta att gråta till)

Men i "verkliga livet" så kan jag inte gråta inte ens om jag slår mig.
Det är konstigt om man tex har hört sin vän säga att man är riktigt jobbig till en annan vän, så tycker jag att det är ingen big deal, om den tycker det så får den väl tycka det! 
Men det jag tänker på då är: Vad kompisen menar med det och på vilket sätt..

Jag kanske är känslokall men jag har jättelätt för att skratta eller le. Jag kan börja skratta åt någon som petar sig i näsan öppet. Någon som ser extremt konstig ut åt allt.
Kan även få som små "videos"  i huvudet (som jag tycker är roliga) så jag typ börjar att skratta så jag till slut ligger på marken och kan knappt andas.


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0