Dag 16- Min första resa

Jag gjorde ganska mycket när jag var liten som tex. Vi var i finland typ 2 gånger, var ofta på kusten, eskilstuna, Sundsvall, Skåne och Småland och Norge.
Vi åkte ofta typ spontant typ på torsagen " äh vi åker till eskilstuna fre- lör"

Men min första resa som jag kommer ihåg alldra mest är när jag åkte till Malta det är helt fantastiskt där!! och det är litet...
Jag var 6 år och det var min andra utomlansresa ( min första var till Kreta)
Så jag tyckte att det var kul att flyga då.
Långa röda stränder, många öar, bra stäming, god mat och coola saker allt var verkligen fantastiskt.
Dit kommer jag verkligen att åka tillbaka!



Vattnet är riktigt blått och jag säger så här: Åk inte buss!! det känns som om bussen ska gå i 100000000 bitar eller sprängas vilken sekund som helst...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0