7 // 1// 11

God morgon!!
Det är riktigt skönt att gå upp tidigt för man hinner ju med 100 saker mer. Men jag försov mig, för om en halvtimme så ska jag vara klar för att åka, STRESSIGT!!haha
Egentligen så skulle jag inte med för jag tycker det är så jobbigt att ta på sig alla kläder! och det brukar alltid vara något borta.
Man har ju på sig 3 byxor och 3 st plagg på överkroppen och 2 par strumpor/sockor.
Oftast ser man ju ut som michelin-gubben i skidbacken.
Jag har nu insett att mina SKID kläder är till för att åka snowboard, vilket inte är så kul, jag får väll åka snowboard!!!
Nu har jag bara 20 min på mig...
Ha en bra dag!!!

*Det kommer 2 tidsinställda inlägg...*
Jag har inte ätit Vinter vit på 1,5 månader!!*stolt* men efter jag hade tryck i mig det mesta själv av dom här chokladkakorna så ville jag inte ens tänka på något man stoppade i munnen...

Medelanden♥
Postat av: Only Ellen

sv; Tack. Ja, allt bra, själv då?

2011-01-07 @ 10:12:07
URL: http://theonlyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0