5 Januari 2011

God morgon!!
Åh jag är så glad!! jag kom upp kl 7 men då var som en blind zombie, haha.

Jag hade problem att somna så när klockan började närma sig kl halv två så fick jag nog.
Jag lade mig på golvet med mitt täcke och jag somnade direkt. Det var konstigt tycker jag, golv är ju stenhårda...

Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt ta en promenad och bara slappna av.
Om jag hade haft mer pengar så hade jag gått till frisören och slingat mitt hår men det får väl bli imorrn.

 Ska äta frukost och ta en kopp te och titta på totally spice,
jag älskar barnprogram!
Hej då!!

jag fullkomligt älskar den här outfiten som Elin Kling hade på sig för ett tag sedan... 
http://www.elinkling.net/stylebykling/


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0