4 Januari 2011

God morgon alla sötisar!!! Har alla sovit lika bra som mig?? haha.
Jag hade verkligen problem att somna igår så jag somnade vid kl 3 och vaknade kl halv 11 och jag tror att jag vill sova lite till just nu. Hur får man bort trötthet??
Vilken träningsverk jag fick i mina armar från när jag tränade igår! jag kan visa sedan den super övningen sen.

Just nu följer jag en "nice skin" diet då man bara får äta naturell lätt yoghurt eller fil, vatten och en frukt.
Det ska jag göra i 3 dagar det ska rensa kroppen från all skit och det ska göra huden bättre.
Så jag hoppas att den hjälper.

Ska gå ner och titta på barnprogram och sova lite, god natt♥!

med den här bilden så kan man inte göra nått annat än att längta till sommaren...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0