30 Januari 2011

God morgon allihop!! sovit gott??
Jag har klantat till det rejält!!jag tänkte lite dumt för jag har träning som börjar kl 8 och jag gick upp kl 6! ja kundeha legat och sovit en timme till?!?!
Men nu är jag iallafall vaken men inte pigg, haha.

Jag tycker det är lite konstigt att vi ska träna kl 8 på en söndags morgon och sedan kl 8 på kvällen... Man blir så himla trött hela dagen och på träningarna.

Det där med choklad är inte att leka med för nu när jag tänkte lite extra och hittade en lapp där det stod vad choklad innehåller. Usch det är riktigt många konstiga ämnen i choklad och godis. Ko hud, grisfötter, löss, svinsvål och mycket mer "mumsigt"
Från och med IDAG så ska jag hålla mig borta från godis!! annars så ska jag ge min bror 500 kr och jag är besluten om att inte bli 500 fattigare!

Nu hände något skitläskigt!! vi bor vid en skog och när jag satt i soffan som står framför två gigantiska fönster så hörde jag en motorsåg!!! jag tog datorn och sprang upp till mitt rum, fan vad scary!!
EN MOTORSÅG kl 06.30 på morgonen...

Nu får jag bara sova en halvtimmetill men men, hej då!!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0