27 Januari 2011

God morgon!! sovit gott?
Själv hoppade jag upp ur sängen kl 05.45 super pigg!! Till er som inte kan sova på kvällen, gör sit-ups snabbt i 5 min så sover ni hela natten och vaknar utvilade!!
Jag bestämde mig för att ha Tuesday party. Satte på MTV after houers och skruvade upp volymen. Jag dansade runt som en liten galning.
Jag hann att dammsuga, plocka ut och in disken, koka kaffe och plocka undan saker. Allt detta gjorde jag på 1 timme!!
Snacka om vuxenpoäng fast det vill jag inte ha, jag vill ha mer månadspeng!!hahah.
Jag drömde en jättekonstig dröm inatt.
Jag drömde att jag vaknade, bloggade, gjorde mig i ordning och gick till skolan, åkte skridskor allt var så verkligt!! När jag somnade så vaknade jag och kl var 4!?!?!
Nu ska jag fota och klä mig.
Ha en bra dag!!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0