16 Januari 2011

God morgon!!
Vaknade nyss och det var länge sedan jag sov så länge men jag somnade vid kl 4 för jag hade jättesvårt att sova.

Vi åt choklad igår från en chokladask utan engelsk och svensk innehålls förteckning men jag tror eller det stod på tyska och sen så sökte jag på google translater och då var det typ alla sorts nötter i chokladen. Och jag är allergisk mot det. Så det slutade med att jag var på toa hela natten...
Nu mår jag fortfarande illa och är riktigt trött, men jag ska vila och sedan i efter middag så är det fotbollsträning.

Ska försöka att få i mig frukost nu och titta på tv.
Hej då!♥

Medelanden♥
Postat av: P A U L I N A

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!:D -kolla om det blev du som vann!

2011-01-16 @ 11:19:40
URL: http://paulinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0