15 Januari 2011

God morgon!!!
räknade ut att det är 22 dagar tills jag fyller år!! jippie! och jag vet inte vad jag önskar mig...
Ska jag välja en iPhone eller en L.V väska?? det är svårt annars får man väll åka till stockholm med familjen och shoppa! och bo i humlegården på scandic....

Vaknade ganska tidigt imorse ca halv 8 och jag somnade halv 1 jag gillar att vakna utan att alarmet ringer.
Bläddrade igenom bilderna från ELLE-galan och jag gillade Septembers, Sofi Fahrmans och Elin Klings outfit perfekta och våriga. Dom hade ljusa färger och dom flesta bar svart eller mörka färger.

Har ögonen både på datorn och på MTV breakfast club så det kommer ta år innan jag har skrivit klart...
Tittade på Rihannas only girl och förens nu tänkte jag påp vad hon hade på sig!!
Älskar verkligen den vita spetskorsetten med den korta skira kjolen.

Ha det bra!!♥

min första spegel tagna bild...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0