11 Januari 2011

God Morgon!! Idag är det den 11/1/11 och det är idag som som skolan börjar!!! Usch det är lite tråkigt att lovet är slut, men man kan ju inte ha lov året om...
Klockan är ca 6 nu och 7:20 måste jag gå här ifrån för att gå till skolan!
det är jättesvårt att gå i snön/isen även om man har platta skor också.

Jag önskar faktiskt att jag inte köpte den där hårfärgen, den första och den andra.
Men gjort är gjort, men det kanske kan bli bättre med silver shampoo?? får väll testa det!
Efter skolan så ska jag åka och klippa mig tror jag, superbra!! då kanske dom har silvershampoo....
Nu ska jag ner och göra min smothie till frukost!
Kram!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0