1 Januari 2011!!

Kom på att jag redan skrivit samma rubrik men skit samma...
Emma och Frida sov kvar här vi somnade kl 5 och vaknade kl 12( jag vaknade halv 11 av att mamma dammsög på undervåningen) alla var så sjukt trötta, uhh och är det fortfarnade....
Vi sköt raketer och pappa hade gjort en egen raket eller explosion rättare sagt...
visar filmen sen, det är något man inte får missa....
På tal om att missa saker så missade jag Victoria Secret's showen igen!! Ett av mina nyårslöften var att inte missa det och jag missade det iaf, vilken skit!!

Nu sitter jag här i mitt rum igen och tänker inte en enda mer godisbit förens på min födelsedag som är om en månad det är ju inte så långt men sen är det 11 mån kvar till nästa godisbit!!!
Jag har nog redan insett vad jag har gett mig in på men det löser sig nog.

Igår kl 11 så cyklade vi iväg till Fridas kompiar så trillade jag med cykeln, jag stod helt stilla men så trillade jag bara och nu har jag jätte ont i mitt knä och har ett stoort blåmärke....

Bilderna från igår kommer när Frida har skickat om till mig...
Kram!!



trött?? 

http://emmakullgrens.bloggplatsen.se/
Jag gillar dom här planerna riktigt mkt!!! och det gör våra föräldrar också....


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0