Vitamin kick

Hej hej!!

Förlåt för den dåliga uppdaterngen under eftermiddagen... Han sprungit från ställe till ställe hela dagen.
Först så gick jag hem från skolan med Emma vi åt pannkakor, och dom var riktigt goda!! sedan åkte vi ner till hudvårds salongen.
Sen gick vi till mötet för att titta på film, I rymden finns inga känslor. Den var bra men inte jättebra.
Efter det så åkte jag in till stan för att se invigningen av Dans studion Karlstad. Dom har fått flytta till nya lokaler för dom var tvungna att riva de gamla, och gissa om jag blev sugen på att börja dansa igen!!! Den här är första våren jag inte ha dansat på ca 10 år!!!
Men nu sitter jag hemma helt slut med ett stort glas c-vitamin!!! Mitt anskite känns som en babyrumpa ,super lent och utan pormaskar.
Ha en bra kväll!!♥ kramar Johanna

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0