Tänkte ge upp

Hej hej!
Nu är jag äntigen hemma från skolan. Även om vi slutade kl 13.10 idag och alla andra slutade en timme tidigare!!
Var så nära på att ge upp och tänkte gå hem, näsan bara rann och huvudet dunkade. Men jag lyckades att hålla ut!
Nu är det bara 2 gånger kvar att få torka bord i restan av mitt liv, 8:an och i 9:an! Har massa läxor och prov som jag måste plugga till för annars så kommer det väll att riktigt dåligt.
Det blir ingen tur till stan idag för jag är för trott och ser lite zombie liknade ut just nu.
Jag längtar efter nya kläder!!
Men egentligen så bord jag har köpstopp då jag har handlade för 1800 kr på två veckor....
Ses!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0