Stars and stripes

Hej igen nu är det dags för lite uppdatering, eller vad tycker ni??

Det tycker jag iallafall!! Har sovit hela eftermiddagen och det var väl behövligt. Sen så har jag pluggat en stund nu på mina prov!! Det är eng, so och franska prov på G så det är mycket som ska göras sen missar man så mycket när man är sjuk också....
Nu måste jag berätta en lite privat sak....hahha.
Runt kl 10 imorse så var jag tvungen att gå på toa men sen var jag för lat för att gå på toa. Så nu sitter jag här 7,5 timmar senare och måste fortfarand gå på toa men jag orkar inte ta av mig OnePiecen....

Jag har fått feber igen! och den ligger på 38,1 och jag har världens huvudvärk och som om det inte skulle vara nog så har jag så ont i halsen så jag knappt kan viska!.....

Nu ska jag sova en stund till, troligtvis så kommer jag nog inte kunna sova inatt för jag har för mycket energi!!
Hej då♥
dessa shors är så sjukt snygga!!! jag är en basic person men jag gillar saker som sticker ut...

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0