Shopping

Hej på er!!
Nu sitter det en stelfrusen Johanna i soffan med en stoor och varm dunjacka. Gick hem från emma. Det blev en bra och ganska lång dag på stan. Jag fick med mig några saker hem, eller ganska många... Skulle även köpt några ringar och en kavaj som sucktat efter riktigt länge men den saknades det 1 kr men eftersom jag skulle köpa en inpregnerings spay för 170 spänn!?!? Så räckte det inte. Typiskt nu när jag har ganska mycket pengar så kan jag inte köpa det jag vill ha.
Jag hade handlat upp alla pengar och jag var hungrig så då gick vi till donken för jag hade 2 kuponger där på mjukglass. Men glassmaskinen var ju trasig!!!
En otursdag. Men jag får hoppas på att kvällen blir bättre!

Nu sitter jag och väntar på att Moa ska komma för vi ska på bio ikväll, det blir Sanctum tror jag. Vi får hoppas att vi kommer in, det känns ju värdelöst att gå och köpa 130 kr.
Hej då!
Tumblr_lgvcck5n8n1qzipvbo1_500_large


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0