Pest och pina...

Hade tänkt att lägga upp hur jag sminkar mig (before & after) men nu så såg jag att jag ser för jävlig ut på bilderna, sorry mina fina ord....haha.

1. Gör rent ansiktet med tvål (för ansiktet) låt torka...
2. Smörj in ansiktet och halsen med dagcreme
3. Basen: Täck det som ska täckas i ansiktet, med fondation/ puder sedan concealer
4. Lägg på rouge på kindbenen och bronzer i pannan och på hakan och lite på näsan.
5. Lägg en tunn linje med kajal, sudda ut nästan allt.
6.Böj sedan fransarna och ha sen mascara på, kör sicksack med borstan för att få dem separerade.
7. Lipsyl!! Det viktigaste!
Bild 1 och 2 är osminkade. Bild 3: så har jag lagt basen. Bild 4: Klart! mascaran behöver nog bättras..

Medelanden♥
Postat av: Leia ♥

Söt du är! :D

2011-02-22 @ 16:41:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0