My room

Jag vet att det finns några som är intresserade av mitt rum och här är det!! Nystädat och fint!
jag gillar *All we need is shoes* smart va?
sen på sista bilden så ser ni mina garderober den ena är garderob och dörren längst till höger ska bli en toa men det  anväds som en garderob, hihi

ha det så bra! visar mer bilder och sånt från branäs senare, har typ som en liten bloggpaus för det finns inget nätverk här uppe....


Medelanden♥
Postat av: Anonym

Åhh vilket härligt rum, du har fått det fint Johanna! :)

Som en dröm <3

2011-02-28 @ 21:38:06
Postat av: isabel lundkvist

gud så fint, är det ditt rum? :)

riktigt modernt och fint.

kram isabel.

2011-03-02 @ 18:01:49
URL: http://izahs.blogg.se/
Postat av: isabel

förresten, riktigt bra blogg, och grymt härlig stil har du!

2011-03-02 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0