Let me sleep for a while

Hej!
Tog en promenad i ca 40 min, Jag gick backe upp och backe ner. Jag försökte gå i alla backar som jag vet finns i vårat kvarter. Nu är jag helt slut och trött och längtar efter att få sova.
Men snart så ska vi åka till farmor och farfar så då får jag sova i bilen i ca 1 timme. Men det kommer nog inte gå så bra för jag har sparat att titta på stylisterna så jag ska titta på det på vägen.

Idag hade jag planerat att äta omvänt altså man äter lördagsgodiset(inget godis för mig, det får bli bullar ist) på förmiddagen och frukosten på kvällen. Så till frukost så åt jag soppa och det var riktigt gott!!

Nu måste jag klä mig för mamma ropar att vi ska åka nu!
Kram



hittade dessa gamla bilder..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0