Köksmästare

Hej igen!!
Det var bara en träning idag (super bra!!) så då gick jag hem istället från träningen. Jag och mamma åkte och handlade för jag var tvungen att ha ingridienser till min cheesecake som jag ska ha med till farmor för vi ska fira min födelsedag (en dag tidigare).
Sen tog jag en låååååång och varm dusch, så nu finns det inget varmvatten kvar, hihi. Efter en timmes duschade så brukar det ta slut och det har jag testat många gånger.. det värsta är när man inser att det är kallt när man står med shampoo i håret och har inpackning och balsam kvar.

Jag blev precis klar med kakan så nu står den i frysen så nu är det dags att frossa i frukt!!
är sjukt stolt över att ha låtit bli den STORA godisskålen som dom andra sitter och smaskar på.
Har inte kunnat stå emot den tidigare, jag tittade på skålen och sträckte mig ner.
Men istället så tog jag ett äpple som låg i skålen bredvid!
Ha en bra kväll!!♥

gillar mammas fina förkläde!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0