Kakmonster.....

Hej hej!!
Kom nyss hem ifrån affären. Jag köpte choklad (ska baka kakor igen!!!hihihi) och lämnade tillbaka skorna från Nelly då dom var alldeles för stora.

Förut när jag och Moa fotade var det int mer än -6 ute men det kändes som -20 minst!! Fingrarna var knappt böj och användbara. Vi var vid vattnet(isen) och fotade. Det skulle nog ha varit finare om det inte hade varit grått ute... Kan visa några bilder sen.
Egentligen så har jag innebandy träning idag men jag är så trött och har huvudvärk. Så jag hade tänkt att åka och titta men vi ska bort och planera sportlovet med dom vi ska bo tillsammans med hela veckan. Jag säger bara att det kommer bli så kul!

Kram!♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0