Is it really that bad?

Nu står min "kaka" i ugnen, jag har ingen aning om hur det kommer bli för jag improviserade ihop något.
Det blev så här: Åhh lite mjöl, lite kardemumma just det en matsked är ju större än en tesked, faaan.
Jag smakade: Usch! det kanske blev LITE starkt.
Lite mer mjölk och mer mjöl.
Det gick inte så bra direkt......

Det känns meningslöst att blogga när statistiken går spikrakt nedåt, det har varit runt 140-270 unika besökare varje dag och rekordet för i år är hemligt men det är mycket.
Nu: Så är det under 100 strecket.....
Saknar ni något?? Outfits, tips, recept eller något annat??
eller så har jag gjort mitt som bloggare..
ses

Medelanden♥
Postat av: ano

du pratar ofta om saker som: jag skulle så gärna vilja skriva det men jag kan inte. Och såna hemliga saker. Det är inte kul (:

2011-02-12 @ 18:23:26
Postat av: natalie

nej, jag tycker att du har en superbra blogg, och du uppdaterar ofta, vilket är sviiiiinkul.

men, som tidigare kommentar sa, så är det lite jobbigt när du säger "hemligheter" :)

annars har jag ingen aning, konstigt faktiskt.

jag känner dig inte, men du verkar vara en asgo, glad tjej, det jag vet genom bloggen dvs.

fortsätt att tipsa och gör det du är bäst på, BLOGGA !

2011-02-12 @ 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0