Fylld till brädden

Hej hej!!
Kom hem från Moa för en stund sedan. Sedan åt jag mat med familjen. Det känns som om jag äter hela tiden!?!? vilket jag gör också...
Det där med godisförbud var helt meningslöst, men jag är OTROLIGT imponerad av Kullgren som har klarat det! typ inget godis på 34 dagar, jag känner mig inte så stolt längre som bara klarade i 5 dagar...
Imorse så var jag "jättesnäll" som ställde deras alarm på 05.00!! dom tillhör inte gruppen i morgonpigga männinskor...

Jag ska upp super tidigt imorgon för att fira Moa och jag skulle va hos henne 20 över 7. Så nu ska jag plugga och fixa några saker till henne.... 
Jag tänker inte skriva vad det är för hon kommer se det då.
Hej då och god natt!!♥
p.s titta in här lite senare för det kommer ett till inlägg då..

jag bjuder på denna "mongobild"....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0