Energy

Hej!!
Har så mycket att skriva så det kommer bli ett långt inlägg.

Jag lade mig och sov från kl 8 till kl 2 så jag var riktigt trött!! Det ät så konstig för jag har så ont i mitt huvud så jag blir galen! Jag kan inte titta på tv men dator går ganska bra.
Det känns lite hopplöst..Nu sitter jag även här med feber 37,8 för att vara exakt .
Men jag är halvt pigg, jag vill ut och springa men ändå ligga i soffan och käka glass alldra mest så vill jag gå på innebandyträningen ikväll!!
Ha en fortsatt bra dag nu ska jag sova lite till!!
Puss♥

Medelanden♥
Postat av: Zami

Riktigt fin bild du har i din header :D

2011-02-24 @ 15:32:14
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0