En droppe för mycket

Hej!
Tog en promenad förut i ca 45 min i kylan. Imorgon så vet jag att jag måste köpa ett par nya skor. Fder dom 45 halkade jag 6 gånger och nu är jag alldeles blå på hela mitt knä och det gör ont.
Sen tog jag ett långt varmt bad och samtidigt gjorde jag en superkur till mitt hår för jag trodde att det skulle trilla av imorse....
Känns som ett slitet hår på en gammal barbiedocka så jag behöver nog kapa några cm. Nu ska jag titta på stylisterna och sedan är det bonne nuit för mig.

Filmen Sanctum 3D  som har premiär imorgon vill jag verkligen se! För det är regisören från Tictanic och Avatar och det är bra och välgjorda filmer. Jag har aldrig varit på 3D men jag har varit på 4D. Hoppas att jag får med mig någon till biomörkret imorgon kväll kl 21.00!!
God natt♥

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0