Badandes i läxor

Hej på er!!♥

Är så trött på läxor, prov och skolan just nu. Tillbringar hela eftermiddagarna med läxböcker. Så jag längtar så otroligt mycket till sportlovet!!  Då blir det att åka skidor och att gå på after-ski all week long.
Min röst låter helt wacko då jag är superhes och är tät i näsan. Ikväll så ska jag på bort igen som vanligt på onsdagar mellan kl 5 och 7.
Det blir ingen shopping för mig idag, typiskt... Men jag tänker sätta pluggandet först.

Något som stör mig är att jag är tidsoptimist nr 1! På morgon då jag ska vara hos min vän 7.40 och när kl är 7.38 tänker jag alltid: Äh jag hinner! ska bara det , just det ska bara också....
Sen står jag där alldeles för många minuter för sen, det är pinsamt..
Hörs sen!
Shosi_130891844_large
Img_5683_125582656_large
Tumblr_lfaagc2ije1qe4o5lo1_500_large
här är skorna! Svart eller tan???

Medelanden♥
Postat av: Anonym

Svarta ! :)

2011-02-16 @ 15:38:06
Postat av: evelina carlson

åh, jag vet inte, båda är ju så fina!!

2011-02-16 @ 21:14:34
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0