5 Februari 2011

Good morning sunshines!

Jag vaknade vid kl 8 för att gå och ta en dusch. Jag har drömt mardrömmar hela natten vilket resulterade at jag nästan låg och simmade i min säng... jag kanske håller på att bli sjuk?!?!
Idag ska vi åka till farmor och dom har ingen dator.. så det får bli MMS bloggning och en hel den tidsinställda inlägg.
Men räkna med minst 8 inlägg, för idag är det lördag!

Jag har så sjukt ont i magen efter att jag och moa bakade i tors, det var jag som slickade ur skålen med vispad grädde... laktosintolerant+grädde=ballong... lider ni med mig??

Men jag ar suttit och tittat igenom gamla bilder som jag har lagt in på ett USB-minne som farmor och farfar så få. Det fanns en hel del gamla och härliga bilder..

Nu ska jag ta en promenad i 20 min och sedan är det dags för fukost.
Kram och ha en bra dag!
Tumblr_lg4uaojyke1qciek8o1_500_large
är ett fan av fiskbensflätor..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0