25 Februari 2011

Hej, god morgon!!
Idag är det den bästa dagen på länge!! Jag är nästan frisk och det är sista dagen i skolan för sen är det SPORTLOV!!!
Längtar så sjukt mycket till nästa vecka! Skidor, jaccuzibad och afterski så jag har mycket att se fram emot.
Jag har fårr något i mitt öga eller det är fel på det... Det känns som om jag har haft en ögonfrans i ögat sedan igår morse men igårkväll så var det så svullet så jag knappt kan titta.

Men idag så vet jag vad det var jag somnade med linserna i igår när jag sov under dagen... Så det sitter väll kvar en liten linsbit i ögat, scary...

Sen i eftermiddag så ska jag städa, städa och städa!! Ibland så tycker jag att det är sjukt kul att städa för jag gör det inte så ofta, så det blir stökigt sen blir det jätterent sen superstökigt och sen orkar man inte städa och då blir det klass 1 varning för klädlaviner....
Nu är det dags för frukost, hej då!


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0